Not resolved
1.8
Details
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Ease of Use
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Layout of Store
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty
Website
1 comment

I made an online order on 02/19/18 for 2 comforter sets, two pillowcase protectors and a sheet set. I chose to ship it to the store because they couldn’t ship it to my house.

I was charged $182.60 on my debit card on 2/20/2018. I checked online to see the status of my order and it would say “we are preparing your order” even though the expected delivery date was March 3 to March 6. On March 7, I call JcPenny customer service and they tell me part of my order is already at the store but the other part was cancelled and a refund was issued to my card. I never got an email notifying me of the cancellation nor the arrival of the items.

I did check my card statement and a refund was issued on 02/22/18 for approximately $123. The jcp employee was very nice and told me I could reorder the comforters again for the same price I had purchased on 02/19. The next day (03/08) I receive an email that the order made on 03/07/18 had been cancelled and no charges had been made to my card. On 03/09 I check my card online and I was charged for the cancelled order a full amount.

I called jcp and talked to the two rudest customer service reps ever. They said that I had to dispute these charges with the bank and their system was showing a $0.00 balance. I went to my bank and they confirmed that a withdrawal of $156.08 was made by jcp but advice to wait at least a month to see if the store would refund me the money. On 04/03/18, I received my bank statement for the month of March and no refunds had been made.

I called jcp again and another rude employee told me their system showed my card wasn’t charged and would never be charged and there is nothing I could do.

I don’t know what to do. I don’t think $156 would make me richer but I don’t feel it’s right that jcp can keep my money like that.

Product or Service Mentioned: Jcpenney Shipping Service.

Reason of review: Return, Exchange or Cancellation Policy.

Company wrote 0 private or public responses to the review from Apr 03.
Do You Have Something To Say ?
Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
Anonymous
#1457207

Unfortunately, the credit dept takes forever to fully process refunds. Some take over a month, and of course, they only do them on business days, not weekends.

You May Also Like